Tablourile se imprima la comanda si nu se returneaza.
Pentru a returna sau schimba un produs, in situatia unui defect, trebuie sa completezi formularul din partea dreapta a paginii sau sa trimiti un mail la adresa contact@weframe.ro.
- Mailul trebuie sa contina toate detaliile necesare:
- numar de comanda
- numele complet
- adresa de mail de pe care a fost facuta comanda.
1. Daca produsele ce au fost livrate nu sunt conform comenzii:
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Acest lucru se poate face doar daca produsul nu face parte din categoria de personalizate.(vezi mai jos baza legala)
Este necesar să ne contacatati, deoarece noi vom trimite curierul catre dvs pentru ridicarea comenzii. In termen de 14 zile lucratoare de la retur, se restituie banii, mai putin costul trasportului pentru retur, si anume taxa de transport de 23.68 lei. (indiferent daca produsele au beneficiat de tranport gratuit)
In cazul in care doriti sa schimbati produsul achizitionat, acest lucru se poate face doar daca nu face parte din categoria de personalizate, noi vom trimite noul produs comandat si curierul va lua retur comanda existenta, achitand diferenta de pret si costul de transport, unde este cazul, sau taxa de transport tur-retur de 55 lei, in cazul in care tabloul are aceeasi valoare.
Atentie: Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca si la expediere, ambalate corespunzator, deoarece firma de curierat nu este responasabila pentru eventualele deteriorari.
Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Execeptii de la aceasta regula:
Art. 10. – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.
2. Daca produsul nu este conform specificatiilor de pe site
In acest caz, clientul poate opta pentru inlocuirea produsului conform specificatiilor sau rambursarea integrala a contravalorii.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferenta pana la valoarea produsului mai scump, iar daca se inlocuieste cu un produs mai ieftin, se va returna diferenta. Costurile de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate vanzator.
3. Daca produsele ce au fost livrate sunt gresite, sau sunt alte decat cele solicitate in comanda online.
Consumatorul va returna produsul pentru inlocuire, fara niciun cost suplimentar. In acest caz poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
4. Politica de returnarea pentru produsele personalizate
In acest caz, nu se mai poate aplica niciuna din variantele de modificare a comenzii prin inlocuirea sau rambursarea sumei achitate deoarece produsele personalizate cu specificatiile clientului nu mai pot fi revandute.
Aplicam legislatia in vigoare legata de returnarea produselor si restituirea contravalorii sau inlocuirea acestora. Litera c) din art. 10 prevede exceptia de retur a produselor personalizate dupa specificatiile consumatorului pentru ca aceste produse nu pot fi revandute.
Produsele comandate de dvs sunt unicate, personalizate si confectionate conform preferintelor dvs. Din acest motiv, dupa ce ati finalizat comanda, nu puteti renunta unilateral la produsul respectiv. —