Toate produsele Weframe.ro sunt livrate numai prin intermediul serviciului de curierat rapid.
Termenul de livrare pentru comenzile din magazinul online www.weframe.ro este de 24-48 ore lucratoare, in functie de disponibilitatea produselor si modalitatea de plata. In momentul in care comanda a fost ridicata de curier, ai posibilitatea de a solicita nr. AWB pe baza caruia poti afla de la curier statusul comenzii.
In ziua in care se efectueaza livrarea, vei fi contactat de curier printr-un sms cu intervalul orar in care va ajunge la adresa si vei avea un nr de telefon la dispozitie pentru contactarea agentului zonal.
Toate comenzile vor fi livrate prin GLS, curier care livreaza oriunde pe teritoriul tarii fara costuri de km suplimentari.
Atentie:
– Comenzile receptionate in intervalul sambata-duminica se vor considera ca fiind primite in ziua de luni si se vor supune din acel moment regulii de mai sus;
– Comenzile receptionate in ziua de vineri, dupa ora 12:00, se vor considera ca fiind primite in ziua de luni si se vor supune din acel moment regulii de mai sus;
– In cazul in care ati ales plata prin intermediul ordinului de plata, procesarea comenzii incepe in momentul in care ati trimis o copie a ordinului de plata, confirmarea platii din internet banking sau cand valoarea comenzii a intrat in contul firmei.
Costuri de livrare
Livrarea este gratuita pentru orice comanda cu valoarea peste 399 lei, Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 399 lei, se aplica o taxa de transport de 19.90 lei/colet in Bucuresti si oriunde in tara.
Pentru livrari internationale, va rugam sa ne contactati.
Vom depune toate diligentele pentru a respecta termenele de livrare mentionate pe site. Totusi, nu putem fi considerati responsabili de eventuale intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert, de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora.
Produsul este predat clientului sau unei terte persoane care o va receptiona si va confirma primirea produsului în numele clientului, semnand documentele de livrare. In cazul in care clientul nu a fost prezent în termenul de livrare la adresa indicata de acesta sau nu s-au asigurat accesul si conditiile necesare predarii marfii in acest termen, magazinul este exonerat de obligatia sa de a livra marfa comandata. Clientul isi poate reafirma dorinta de a primi marfa si dupa expirarea termenului de livrare in care nu a fost gasit la adresa respectiva, acoperind toate costurile de la a doua livrare.
Colete neridicate si returnate
Clientul nu este exonerat de obligatia de plata a facturii in cazul in care, produsele trimise nu au fost ridicate de la Curier, in termen de 3 zile de la primirea notificarii de livrare. Cheltuielile cauzate de expedierea tur-retur, vor fi evidentiate si adaugate la factura comenzii returnate. In acest caz, ne rezervam dreptul de a cere atat plata integrala a facturii, cat si a cheltuielilor de curier tur – retur.