Care este comanda minima?

Pe weframe.ro nu exista comandă minima.
Suma totală se refera întotdeauna la valoarea totala a produselor din cos („Total”).

In cat timp ajunge o comanda personalizata?

Din momentul in care veti confirma comanda, (daca ati ales sa primiti simulari ale tabloului) dupa ce veti confirma simularile, comanda va ajunge la dumneavoastra in 24-48 ore lucratoare. 

Pot modifica o comandă deja facuta?

În cazul în care doriți să aduceți o modificare comenzii deja efectuate, este necesara o solicitare scrisă, pe adresa noastra de mail contact@weframe.ro cu detaliile pe care le-ați primit la confirmarea comenzii și modificările dvs.
Solicitarea trebuie trimisa in cel mai scurt timp, deoarece în cazul în care produsele personalizabile au fost deja terminate, se va factura și costul pentru refacerea lor.

Cum pot anula o comanda confirmată?

Puteți anula o comandă deja făcută doar dacă nu a fost procesată.
Este necesar să trimiteți o solicitare pe adresa de mail de la care ați primit confirmarea, sau telefonic, împreuna cu detaliile comenzii pe care doriti să o anulați, specificând nume produs, nr. de comanda și data în care aceasta a fost facută.

Ce fac daca m-am razgandit sau nu imi place?

Puteți oricand, in termen de 14 zile de la receptia coletului, sa completati formularul de retur de pe pagina dedicata, fara a invoca un motiv anume, cu exceptia tablourilor din categoria personalizate.
Trebuie specificat numarul de comanda si numele/adresa de mail de pe care s-a efectuat comanda.
Este necesar să ne contactati, deoarece noi vom trimite curierul catre dvs pentru ridicarea comenzii. In termen de 14 zile lucratoare de la retur se restituie banii, mai putin costul trasportului pentru retur, si anume taxa de trasport de 19 lei.
In cazul in care doriti sa schimbati produsul achizitionat, doar daca nu face parte din categoria de personalizate, noi vom trimite noul produs comandat si curierul va lua retur comanda existenta, achitand diferenta de pret, unde este cazul, sau taxa de transport tur retur de 25 lei in cazul in care tabloul are aceeasi valoare.

Cum se proceseaza comenzile?

Toate comenzile au nevoie de confirmarea scrisa sau telefonica.
Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fară a se depasi 24 ore( din zilele lucratoare) de la primirea confirmarii sau în cazul anumitor categorii de produse pana la 3 zile – de exemplu, produsele din categoria personalizate, necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare față de alte categorii, deoarece este nevoie si de confirmarea simularii.

Pot comanda și altfel decat online?

Comenzile se primesc și direct pe mail. Trebuie doar să alegi de pe site produsul dorit, să notezi codul și cantitatea și sa ne trimiti un email pe contact@weframe.ro, iar noi vom confirma primirea comenzii tale in cel mai scurt timp.

Comanda se mai poate face și telefonic. Numarul de telefon la care ne poti contacta este +40 0733.425.947, și se poate apela în intervalul orar 09:00 – 18:00, de luni până vineri.

Pot să trimit cadoul direct la destinatar?

Cu siguranță! Putem trimite orice cadou direct la destinatar. Tot ce trebuie să faceți este să efectuati plata prin transfer bancar, pentru ca destinatarul să nu mai platească absolut nimic, daca este un cadou, iar la detaliile livrarii sa fie adresa destinatarului.