Care este comanda minimă?

Pe weframe.ro nu exista comandă minimă.
Suma totală se referă întotdeauna la valoarea totală a produselor din cos („Total”).

În cat timp ajunge o comandă personalizata?

Din momentul în care vei confirma comanda, (daca ai ales sa primești simulări ale tabloului) dupa ce ai confirmat simulările, comanda va ajunge la tine in 48-72 ore lucrătoare. 

Pot modifica o comandă deja facută?

În cazul în care dorești să aduci o modificare comenzii deja efectuate, este necesară o solicitare scrisă, pe adresa noastră de mail contact@weframe.ro cu detaliile pe care le-ai primit la confirmarea comenzii și modificările solicitate.
Solicitarea trebuie trimisă în cel mai scurt timp, deoarece în cazul în care produsele personalizabile au fost deja terminate, se va factura și costul pentru refacerea lor.

Cum pot anula o comanda confirmată?

Poți anula o comandă deja făcută doar dacă nu a fost procesată.
Este necesar să trimiți o solicitare pe adresa de mail de la care ai primit confirmarea, sau telefonic, împreună cu detaliile comenzii pe care dorești să o anulezi, specificând nume produs, nr. de comanda și data în care aceasta a fost facută.

Cum se procesează comenzile?

Toate comenzile au nevoie de confirmarea scrisă sau telefonică.
Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fară a se depăși 48-72 ore( din zilele lucratoare) de la primirea confirmării sau în cazul anumitor categorii de produse pană la 5 zile lucrătoare – de exemplu, produsele din categoria personalizate, necesită o perioadă mai lungă de timp pentru procesare față de alte categorii, deoarece este nevoie și de confirmarea simularii.

Pot comanda și altfel decat online?

Comenzile se primesc și direct pe mail. Trebuie doar să alegi de pe site produsul dorit, să notezi codul și cantitatea și să ne trimiți un email pe contact@weframe.ro, iar noi vom confirma primirea comenzii tale în cel mai scurt timp.

Comanda se mai poate face și telefonic. Numarul de telefon la care ne poți contacta este +40733.425.947, și se poate apela în intervalul orar 09:00 – 17:00, de luni până vineri.

Pot să trimit cadoul direct la destinatar?

Cu siguranță! Putem trimite orice cadou direct la destinatar. Tot ce trebuie să faceți este să efectuați plata prin transfer bancar sau prin link de plată pentru ca destinatarul să nu mai platească absolut nimic, dacă este un cadou, iar la detaliile livrării sa fie adresa destinatarului.